Z nami zawsze będziesz w formie!

Z nami zawsze będziesz w formie!

Z nami zawsze będziesz w formie!

Spal szybko tłuszcz i miej wymarzoną sylwetkę!Spal szybko tłuszcz i miej wymarzoną sylwetkę!
Osoby chcące szybko zredukować tłuszcz z brzucha i zachować na odpowiednio wysokim poziomie mase mięśniową, powinny obowiązkowo zapoznać się z tym artykułem. Dzięki niemu droga do wymarzonej sylwetki znacząco się skróci, a sam tłuszcz nie będzie już tak straszny!



1. Trening anaerobowy (beztlenowy)
Trening anaerobowy to idealne rozwiązanie dla tych, którzy w czasie redukcji szczególną opieką chcą otoczyć wcześniej wyćwiczoną w pocie czoła masę mięśniową. Przede wszystkim nie wpływa on w takim stopniu na ubytek mięśni w czasie aktywności jak trening aerobowy. Ponadto jest mniej czasochłonny (np. tabata, biegi interwałowe) lecz wymaga większych zdolności wytrzymałościowo-wydolnościowych. Podskórna tkanka tłuszczowa po treningu w formie HIIT może spalać się nawet do 24 godzin po zakończeniu aktywności.


2. Deficyt kaloryczny
Bardzo ważne podczas redukcji jest przemyślane, zbilansowane odżywianie.
W celu zachowania mięśni na wysokim poziomie, ilość białka na kilogram masy ciała powinna wynosić 2,2 grama. W zależności od wybranej metody stosuje się obniżenie zapotrzebowania kalorycznego przez zmniejszenie w pokarmach ilości węglowodanów bądź tłuszczów. Z tych ostatnich jednak nie należy rezygnować, ponieważ są niezbędne do zachowania mięśni i regulują pracę układu hormonalnego.

Nie należy też zbyt drastycznie zmniejszać zapotrzebowania kalorycznego. Wymagany deficyt to od 250 do 500 gram w ciągu doby. Przekroczenie tej wartości ma tylko zastosowanie w przypadku osób otyłych. W innych przypadkach szybko nie znaczy przede wszystkim zdrowo!


3. BCAA i białko to podstawa
Dieta bez suplementacji w sporach siłowo-sylwetkowych jest rzadkością. Nie trzeba jednak od razu wydawać ciężko zarobionych pieniędzy na niezliczoną ilość odżywek. Wystarczą już trzy preparaty, aby zabezpieczyć mięśnie. One naprawdę działają!

Najważniejsze jest białko. Najlepiej wybrać izolat białka serwatkowego ze względu na szybki proces wchłaniania się po spożyciu. Bardzo ważna jest również suplementacja aminokwasami rozgałęzionymi BCAA, które podczas wysiłku chronią organizm przed degradacją białek i zapewniają siłę w czasie niezwykle ciężkich treningów podczas redukcji. Kreatyna może wspomagać cały proces treningu.

Przy dobrym bilansie kalorycznym, komplementarnym dostarczaniu makroskładników na odpowiednim poziomie, masa mięśniowa wcale nie musi maleć, lecz może następować jej nieznaczny wzrost w przypadku wcześniejszych błędów treningowo-dietetycznych. Oczywiście, mamy na myśli nieznaczną redukcję tkanki tłuszczowej w dłuższej perspektywie czasu.

Dodatkowo wskazane jest, aby cały proces wzbogacić suplementami diety dostarczającymi witaminy i minerały, które niestety nie zostaną
w wystarczających ilościach pobrane z pożywienia.


4. Schłodzona woda
Picie schłodzonej wody to świetne rozwiązanie. Wprawdzie nie przyczynia się ona do nagłej utraty kilogramów, ale poza nawodnieniem, stosowana na dłuższą metę pozwala pozbyć się niechcianego tłuszczu.

Schłodzona woda zmusza organizm do ogrzania cieczy po spożyciu.
W związku z tym organizm korzysta z pokładów energii, a co za tym idzie, traci dodatkowe kalorie.

http://www.mamforme.pl/new/woda.jpg



5. Ostre przyprawy
Już łyżeczka ostrych przypraw dziennie, a więc stosunkowo niewiele, jest w stanie przyspieszyć metabolizm, który jest nieoceniony w czasie odchudzania. Dzięki niemu składniki odżywcze zostają szybciej rozgospodarowane po spożyciu. Ponadto szybszy metabolizm oznacza lepszą kontrolę nad utratą dodatkowych kilogramów, oczywiście pod postacią podskórnej tkanki tłuszczowej.

http://www.mamforme.pl/new/ostre.jpg



Jak widać po dwóch powyższych punktach, już domowe sposoby w codziennym odżywianiu szybko uderzą w tłuszcz. Wszystkie powyższe sposoby są godne uwagi, i co najważniejsze, działają. Z ich pomocą można w łatwiejszy sposób pozbyć się tłuszczu z brzucha.

Komentarze

Musisz być zalogowany, żeby skomentować ten obiekt.