Z nami zawsze będziesz w formie!

Z nami zawsze będziesz w formie!

Z nami zawsze będziesz w formie!

Szybki sześciopakSzybki sześciopak
Szybki sześciopak

Ćwiczenia w domu
1.Rowerki
Połóż się na plecach i załóż ręce za głowę.Unieś nogi,zginając je w kolanach,tak aby podudzia były równoległe do podłogi.Zacznij pedałowanie,przyciągając najpierw lewe kolano do prawego łokcia a potem prawe kolano do lewego łokcia.Staraj się mieć cały czas napięte mięśnie brzucha.Zrób dwie serie do oporu.
2.Spinanie odwrotne
Połóż się na plecach i rozłóż ramiona na boki.Skrzyżuj nogi,zakładając stopę za stopę i ugnij je w kolanach do kąta prostego.Napinając mięśnie brzucha,unieś biodra do góry i w stronę klatki piersiowej.Później opuść nogi,lekko je prostując,aż piętami dotkniesz ziemi.Zrób dwie serie do oporu.

Ćwiczenia na siłowni
1.Podciąganie nóg na poręczach
Oprzyj przedramiona na poręczach i złap mocno za uchwyty.Złącz nogi ze sobą i lekko ugnij je w kolanach.Podciągnij uda w kierunku klatki piersiowej.Kontrolując ruch,opuść nogi do pozycji wyjściowej.Staraj się trzymać plecy wyprostowane i nie rozluźniać zupełnie mięśni brzucha.Zrób 2 serie do oporu.
2.Spinanie brzucha na piłce
Połóż się na piłce do ćwiczeń,tak aby stopy mieć płasko oparte na ziemi a piłki dotykać tylko dolną częścią pleców,nad pośladkami.Załóż ręce za głowę i napinając maksymalnie mięśnie brzucha unieś górę tułowia.Staraj się,aby piłka pozostała nieruchoma.Opuść ciało do pozycji wyjściowej,nie rozluźniając do końca mięśni brzucha.Zrób 2 serie po 16-20 powtórzeń.

Komentarze

Musisz być zalogowany, żeby skomentować ten obiekt.